Kako je klicni center postal moja naslednja delovna izkušnja
Še vedno sem v iskanju nove zaposlitve in razmišljam, da bi sprejela ponudbo za klicni center, ki že časa čaka na moj odgovor. Zelo rada govorim o tem ni dvoma, vendar sem se vedno spraševala ali bi bilo takšno delo res lahko zame, saj je vseeno kar precej zahtevno. Vedno sem si predstavljala, da je klicni center neka zelo glasna služba, od koder prideš domov vsak dan bolj gluh. A vseeno sem se odločila, da bom danes sprejela ponudbo ter se odzvala na preskus.
Ko sem prispela v klicni center, so me zelo dobrosrčno sprejeli. Najprej je bil na vrsti enourni sestanek, kjer so mi razložili vse podrobnosti in do takrat se mi je zdelo, da je v bistvu klicni center ena velika zabava. V resnici so mi delo že prodali, edino, kar me je še zanimalo je bilo ali bom pravzaprav na tem delovnem mestu uspešna. Po uvajanju je sledil praktičen del. Dobila sem svojo mizo, računalnik, telefon ter dostope do baze podatkov. Hecno je to, da medtem, ko sem si predstavljala klicni center kot neko grotesko, sedaj sedim za svojo mizo ki je ravno dovolj oddaljena od drugih, da se lahko normalno pogovarjam in se nahajam v čudoviti svetli sobi, ki je dekorirana bolje kakor moje stanovanje in se počutim fenomenalno. Pričela sem s klici, no moram reči da prvih par ni bilo najbolj uspešnih. Ampak tak kot so mi rekli, da je klicni center pravzaprav enako kakor fitnes in sčasoma vsak učvrsti zanje, jezik in vse kar je potrebno.
Vse kar potrebujem torej je da ne obupam. Na ta dan sem opravila približno 20 klicev in iskreno povedano se mi je jezik kar dobro zapletal po končanem delu. Delo sem sprejela, ker sem vseeno videla, da bi klicni center kot takšen pa le morda bi zame, če ne drugega vsaj za vmesni čas.